Garantie & Klachten
Zijden boeketten en Custom-made
Let op! Onze zijden boeketten worden allemaal op maat gemaakt en geknipt. Wij kunnen daarom helaas geen retouren aannemen. Bestelt u een custom-made boeket of stuk dan nemen wij altijd van tevoren contact met u op en sturen een foto. Als u dan nog niet helemaal tevreden bent, kunnen wij nog wijzigingen aanbrengen. Bij alle overige thema’s nemen wij geen contact met u op. Uiteraard binden wij uw boeket met veel zorg en passie, om aan uw wensen te voldoen.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Mocht u ondanks onze inspanningen ontevreden zijn of vragen hebben, dan kunt u altijd bij ons terecht. Antwoorden op de meest voorkomende vragen vindt u op onze veelgestelde vragenpagina.
Let op: Er gelden andere voorwaarden voor de sale en custom-made producten.
Overige producten
Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren. De consument dient hiervoor een email te sturen naar info@luxuryflowerboutique.nl. De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) direct, maar in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de email, aan Luxury Flower Boutique. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
Het product zal met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking geretourneerd moeten worden.
Indien het product beschadigd is of niet compleet, dan zullen die kosten voor uw eigen rekening zijn.
Indien er nog vragen zijn wat betreft het verzenden en retourneren dan staan wij altijd voor u klaar om uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Mocht u toch nog vragen hebben neem dan contact op via ons telefoonnummer 06-48791689. U kunt ons ook schriftelijk bereiken door een e-mail te sturen naar info@luxuryflowerboutique.nl
Hoe retourneer ik mijn pakket?
- Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit.
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
3. Plak een A4 met ons retouradres op het pakket.
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een POST NL punt en reken het retourpakket af. Aan te raden is om het pakket met track&trace te versturen.
5. LET OP: Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is.
Retouradres
Luxury Flower Boutique
Hooftstraat 14
2406GL Alphen aan den Rijn
